Boottripje

24 juli 2022 - Quepos, Costa Rica

Goedemorgen,

Zo he he, ik ben er weer. Ik moest na de spannende reis gisteren echt even bijkomen. Na een goede nachtrust gaat het weer. We hebben allemaal als roosjes geslapen. Vanochtend konden we aansluiten bij de boottrip waar onze vriendin Mariel met haar kinderen en vriend ook op mee ging.

We vertrokken vanuit de haven van quepos een mooie haven die het vooral moet hebben van toerisme. Veel mooie grote boten die van alles aanbieden. Vooral het sportvissen is populair. Wij gingen voor een tocht om dolfijnen te spotten. Die we helaas niet vonden wel een grote schilpad en veel vissen. Op de boot kregen we ook een lunch en alles om te snorkelen was aanwezig. Wij hadden vooraf reisziekte pilletjes genomen en waren daar heeeeel blij mee. Want veel mensen werden flink beroerd.wij hadden nergens last van. We zagen veel pelikanen onderweg en bij het snorkelen veel gele vissen. Dat vonden vooral de kinderen prachtig. Er was ook een glijbaan aan boord dus Siem en Lies vermaakten zich goed. ( lars vond de glijbaan stiekem ook erg leuk).

Na een paar uur varen aten we een ijsje in de haven en reden we terug naar het hotel om nog een duik te nemen in het zwembad.

Kortom het was een relaxte dag.

Morgen willen we misschien het nationale park manuel antonio bezoeken

Maar misschien lummelen we nog wel een dagje.

Veel liefs van ons.

Xx

1. Gertjan:
    24 juli 2022
    Goedemorgen,

Het is ook best vermoeiend allemaal, jullie ondernemen van alles en doen zoveel indrukken op. Maar ik snap wel dat je er alles uit wil halen. Vandaag inderdaad maar een dagje niks, lijkt me een goed idee. Hier is het zondagmorgen en we zitten aan het ontbijt. Het zonnetje schijnt.
    Heerlijk om je verslagen te lezen Pien, zo leven we een beetje mee. Nog heel veel plezier en een dikke kus, Mam